Jornades Culturals 2018

Des de l’Institut volem qualificar les Jornades Culturals 2018 com a una activitat trencadora i engrescadora al bell mig del curs escolar.

Professors i alumnes hem treballat de valent en disciplines complementàries al nostre currículum quotidià. Volem agrair a les persones que, voluntàriament i sense ànim de lucre han col.laborat aquests dies aportant-nos xerrades, tallers, jocs, alternatives i omplint-nos d’il.lusió. Així com a l’AMPA que ha col.laborat activament en aquestes jornades.

Properament podreu trobar un link en la nostra revista on-line on us podreu descarregar fotografies dels tallers, la classe més culta, el carnaval, el viatge a Itàlia de 1r de batxillerat, les activitats a la neu de 3r d’ESO…Busqueu-vos-hi!

També volem felicitar les classes guanyadores de:

LA CLASSE MÉS CULTA: 2n ESO B i 4t ESO B.

CARNAVAL: 2n ESO A i 4t ESO C.

Aquesta entrada ha esta publicada en Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.