Bon Nadal!!!

Publicat dins de Notícies | Envia un comentari

Recollida Solidària Aliments

image_pdfimage_print
Cada vegada hi ha més persones que són víctimes de la pobresa extrema o no disposen del mínim indispensable per viure amb dignitat.

Del 27 de Novembre al 4 de desembre de 2017 durem a terme la campanya de recollida d’aliments a l’Institut de Llavaneres, és una iniciativa de l’Ampa amb la col.laboració de l’institut.

Posem una mica de la nostra part. Una mica de tots és molt per els que estan en situació de necessitat, de la que, per desgràcia, ningú sap si se’n lliurarà.

Aquesta recollida la destinarem íntegrament a Càrites de Llavaneres. Els aliments que més fan falta són: oli, llet, pasta, llegums, conserves, llet i papilles per nadons, i si voleu algun dolç de nadal, cacao o xocolata.

El punt de recollida és en el Hall de l’institut, durant tota la setmana del 27 de Novembre en horari lectiu.

Donar un cop de mà no costa gaire. Comptem amb tots vosaltres!
Animeu-vos i a batre el rècord de la solidaritat!

SETMANA DE LA MÚSICA

image_pdfimage_print

En homenatge a la patrona de la música Santa Cecília, el seminari de música organitza cinc mini concerts durant la setmana del 20 i el 24 de novembre. Les actuacions es realitzaran al hall de l’institut durant els temps d’esbarjo de cada dia de la setmana. La decoració de l’escenari amb leds ha estat a càrrec dels alumnes de tecnologia de 4t ESO.  En el següent enllaç podreu consultar el programa de concerts.

Programa de concerts de Santa Cecília

FOTOFILOSOFIA 2017

image_pdfimage_print

Aquest divendres 17 de novembre es farà el lliurement de premis del Concurs de Fotofilosofia 2017 al vestíbul de l’institut durant l’hora del pati.

Accés pares/mares/tutors legals a Ieducació

Benvolgudes famílies,

ja teniu disponible a la consergeria del centre el full amb l’usuari, contrasenya d’accés i instruccions sobre l’aplicatiu Ieducació. Amb aquestes podreu conèixer en tot moment les incidències, faltes d’assistència, notes, etc dels vostres fills/filles.

Es lliura de forma personal, atenent a allò que marquen les directrius de protecció de dades personals. Això implica, també per raons òbvies, que no es lliuraran als alumnes.

Podreu accedir a les informacions esmentades des de qualsevol dispositiu amb accés a internet (ordinador, tablet, mòbil…) . També hi ha una aplicació gratuïta per a utilitzar amb els mòbils.

Esperem que us sigui d’utilitat.

Només es tenen preparades les credencials per a les famílies dels nous alumnes de 1r d’ESO. Les credencials per a famílies d’alumnes que ja cursaven estudis al centre en anys anteriors, no han canviat.

Envia un comentari

Classes d’anglès per als alumnes de l’Institut

image_pdfimage_print

Aquest curs 2017-18 l’ AMPA inicia un nou projecte, en el que impartirem classes d’anglès per alumnes de l´institut que estiguin interessats en reforçar i/o millorar els seus coneixements d’anglès. Aquests cursos es faran després de l´horari lectiu de l´institut. Podreu ampliar informació clicant aquí.

Projecte reacciona

image_pdfimage_print

A continuació us deixem el vídeo fet pels alumnes de 4t d’ESO de la matèria optativa de Visual i plàstica per al Projecte Reacciona, titulat Realitat Invisible:

Realitat Invisible from Taller de Cinema on Vimeo.