Jornades culturals i carnaval

image_pdfimage_print

Durant els dies 22, 23 i 24 de febrer l’activitat habitual de l’institut s’ha vist alterada per la realització de les jornades culturals (el dimecres 22 i el dijous 23) i la celebració del carnaval (el divendres 24). Els dos primers dies, mentre els alumnes de segon de batxillerat feien la presentació del seu Treball de Recerca i els de primer de batxillerat estaven de viatge a Itàlia, la resta de cursos han deixat els llibres i les classes per tal d’assistir a xerrades i tallers de temàtica molt diversa. Us deixem aquí una mostra d’imatges del taller de ràdio (4t d’ESO), del d’orientació (3r d’ESO) i del carnaval. En breu penjarem  totes les fotos i la informació completa a la revista digital del centre.

Prova d’avaluació de 4t d’ESO

image_pdfimage_print

Els dies 14 i 15 de febrer de 2017, tots els alumnes de 4t d’ESO de Catalunya efectuaran unes proves que  avaluaran les competències i coneixements bàsics que els alumnes han d’haver adquirit en competència comunicativa lingüística, en competència cientificotecnològica i en competència matemàtica.

Les persones que apliquen els exàmens són d’altres centres; d’aquesta manera es pretén aconseguir una màxima objectivitat i una correcció igualitària per a tots els alumnes del sistema d’ensenyament català.

Cal que els alumnes duguin el seu DNI o targeta de residència per identificar-se. Abans de començar l’examen, els aplicadors els lliuraran unes etiquetes per a identificar els exàmens amb un codi numèric, a fi que ni els aplicadors ni els correctors puguin saber a qui pertany cada prova. No han d’escriure el seu nom ni cognom enlloc de l’examen.

Aquests dos dies han de dur el material escolar habitual, en especial bolígraf blau o negre per als exàmens (millor si en duen un de reserva). Per a l’examen de matemàtiques cal que duguin una calculadora: no es poden utilitzar telèfons mòbils, tauletes ni cap altre aparell.

Tot i que el professorat us ha anat informant al llarg dels últims dies a les classes, podreu obtenir més informació al següent enllaç:

Informació alumnes proves competències bàsiques

Les famílies teniu la informació amb horaris, etc,  a la circular que hem lliurat a l’alumnat aquest matí a les aules.

Esperem que us vagi molt bé!

Proves GESO

Proves GESO

Convocatòria anual de les proves per a l’obtenció del títol de graduat en educació secundària obligatòria (GESO) per a l’alumnat que no l’hagi obtingut en finalitzar l’etapa esmentada.(Resolució EDU/3445/2009, de 2 de desembre, DOGC Núm. 5523 de 10 desembre 2009).
Convocatòria febrer 2017

REQUISITS
1. Haver finalitzat l’ESO a l’Institut Llavaneres l’any 2015 o 2016.

2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2017. També hi pot concórrer
l’alumne/a que faci els 17 anys l’any 2017 sempre que compleixi i documenti alguna
de les condicions següents:

• Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
  • Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
  • Ser esportista d’alt rendiment.

3. Haver cursat l’ESO (el 4t curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de 5
matèries suspeses.

4. Queda exclòs de les proves l’alumnat inscrit per repetir 4t d’ESO en el present curs
2016-2017.

PERÍODE i LLOC D’INSCRIPCIÓ
De l’1 al 15 de febrer de 2017, ambdós inclosos, a la secretaria de l’Institut Llavaneres,
matins de 09:00 a 14:00 h (de dilluns a divendres), i tardes de 15:30 17:30 h (dilluns i
dimecres).

DOCUMENTACIÓ

• Sol·licitud d’inscripció (model oficial).
  • Documentació específica (només alumnat que durant l’any 2017 compleix 17 anys).

PROVES I CONTINGUTS
Les proves es realitzaran durant el mes de març de 2017 a l’Institut Llavaneres.
Els continguts i els criteris d’avaluació estan especificats en el web de l’Institut
Llavaneres a partir del 31 de gener de 2017.

Simulacre d’evacuació

image_pdfimage_print

El passat mes de desembre, tal com marca la normativa, es va fer el simulacre d’evacuació del centre. Intentant no interferir amb les activitats lectives, a l’hora de tutoria, es va fer sonar el senyal acústic que indica que cal evacuar el centre. Els alumnes van sortir ordenadament de les aules i es van concentrar a la pista poliesportiva, al lloc que té cada grup establert, on es va procedir al recompte.

DSCN0053 DSCN0060

Mannequin challenge

image_pdfimage_print

Alguns dels grups-classe del centre s’han afegit a la moda de fer un mannequin challenge. L’activitat s’ha realitzat en l’hora de tutoria i abans de vacances de Nadal. Aquí us en deixem una petita mostra. La resta els podeu veure a la revista i els anirem penjant al llarg d’aquesta primera setmana de classe. També els trobareu al canal youtube de la revista de l’institut.

Contrasenyes Ieducació

image_pdfimage_print

Ja en podeu fer ús de l’aplicatiu Ieducació.

Les famílies d’alumnes de 1r d’ESO ja podeu passar a recollir el nom d’usuari i la contrasenya per utilitzar Ieducació, la plataforma de gestió i control de notes, faltes, etc dels vostres fills o filles.

Per obtenir l’usuari i la clau d’accés, heu de passar personalment per consergeria. Només es lliurarà al titular del nom d’usuari, per raons obvies de seguretat i confidencialitat.

La resta de famílies, en podeu fer ús amb els mateixos usuaris i contrasenyes que el curs passat.

Llistats de llibres curs 2016-2017

Al següent enllaç disposeu dels llistats de llibres per el curs 2016-2017