Resultats dels exàmens DELF Scolaire

image_pdfimage_print

Volem felicitar els alumnes de 4t ESO de llengua francesa que es van presentar a finals d’abril i principis de maig a l’examen oficial DELF SCOLAIRE. Tres alumnes es van presentar  al DELF B1 i un al DELF A2. Tots ells han aprovat amb bons resultats.

Els alumnes són:

Carla Bertran Gurri, Júlia Guri Rios, Belén Martín Sánchez i Joan Roca Humanes.

Félicitations pour votre belle réussite!

Projecte reacciona

image_pdfimage_print

A continuació us deixem el vídeo fet pels alumnes de 4t d’ESO de la matèria optativa de Visual i plàstica per al Projecte Reacciona, titulat Realitat Invisible:

Realitat Invisible from Taller de Cinema on Vimeo.

Preinscripció i matrícula de batxillerat curs 2017-2018

image_pdfimage_print

A la pàgina “Secretaria – Preinscripció i matrícula Batxillerat. Curs 2017-2018”  trobareu tota la informació i documents relatius a aquest tema.

Preinscripció ESO curs 2017-2018

image_pdfimage_print

Del 23 de març al 4 d’abril de 2017, ambdós inclosos, queda obert el període de presentació de les sol·licituds  de preinscripció per a cursar ESO. Ho podreu fer a la secretaria del centre, dilluns i dimecres de 8:15 h a 17:30 h, dimarts, dijous i divendres de 8:15 h a 14:00 h.

Als següents enllaços teniu disponible tant la informació del procés com el full de preinscripció, que podreu descarregar i omplir.

Informació Oferta educativa, Calendari, Documentació, Baremació.

Full de preinscripció. Aquest document el podeu descarregar i omplir en el vostre ordinador.

També podreu anar-hi directament des de “Secretaria->>Preinscripció 2017-18”

Contrasenyes Ieducació

image_pdfimage_print

Ja en podeu fer ús de l’aplicatiu Ieducació.

Les famílies d’alumnes de 1r d’ESO ja podeu passar a recollir el nom d’usuari i la contrasenya per utilitzar Ieducació, la plataforma de gestió i control de notes, faltes, etc dels vostres fills o filles.

Per obtenir l’usuari i la clau d’accés, heu de passar personalment per consergeria. Només es lliurarà al titular del nom d’usuari, per raons obvies de seguretat i confidencialitat.

La resta de famílies, en podeu fer ús amb els mateixos usuaris i contrasenyes que el curs passat.

Llistats de llibres curs 2017-18

image_pdfimage_print

Al següent enllaç disposeu dels llistats de llibres per el curs 2017-18.

LLISTAT-LLIBRES-TEXT-17-18