Calendari Inici de Curs 2017-18

Benvolgudes famílies,

Comencem  les activitats del curs 2017-2018 el  dia 1 de setembre, iniciant el període de proves extraordinàries (recuperacions) de setembre.

El calendari de proves el podeu consultar al web del centre, i al  següent enllaç: Proves extraordinàries de setembre

L’agenda de setembre queda de la següent manera:

1 divendres:    Proves avaluació extraordinàries BAT 1

4 dilluns:         Proves avaluació extraordinàries  ESO i BAT 1

5 dimarts:        Proves avaluació extraordinàries  ESO i BAT 1

6 dimecres:     13:30  Lliurament notes.  PAU’s

7 dijous:          Període extraordinari de matrícula. PAU’s .

9:00- 14:00 h atenció alumnat i famílies.

8 divendres     Període extraordinari de matrícula.

10:00 h. Resolució reclamacions.

12 dimarts:     18:00 – 20:30 h. Reunions amb pares alumnat ESO

13 dimecres:   Rebuda alumnat:

10:00 – 12:00 h 1r ESO

10:30 – 11:30 h resta alumnat.

14 dijous:         8:00 h classes segons horari lliurat el dia 13. Avaluació inicial         ESO.                     Lliurament tria matèries optatives ESO 1, 2, 3

15 divendres    Avaluació inicial ESO

18 dilluns:        18:00 20:30 h  Reunió amb pares alumnat Batxillerat.

22 divendres:    8:00 a 14:30 h :  Activitats ESO 1r i 2n Granja Escola. Activitats de cohesió de grup.

Aprofitem l’avinentesa per desitjar-vos unes bones i merescudes vacances d’estiu.

Envia un comentari

Devolució i compra de llibres de text “Iddink”

Benvolgudes famílies,

tal com us hem comunicat amb anterioritat, us recordem que el proper dimecres 12 de juliol, podreu passar a retornar  els llibres de text utilitzats del sistema “Iddink”, i a gestionar la compra de llibres per al curs 2017-2018.

L’horari i calendari establert es:

Recollida d’ecoBooks:

Primera recollida: 12/07/2017, 10:30h a 14h + 15h a 16:30h,   Lloc: Biblioteca del centre.

Setembre: 04/09/2017, 10h a 13:30h, Lloc: Biblioteca del centre.

Ajuda a les comandes:

12/07/2017,  10:30h a 14h + 15h a 16:30h

Aprofitem per afegir un parell d’enllaços informatius i un document sobre el sistema de gestió de llibres Iddink

Envia un comentari

Feines d’estiu i calendari d’exàmens de setembre

image_pdfimage_print

A l’apartat “feines d’estiu” teniu penjades totes les tasques i feines a fer al llarg de l’estiu per als alumnes que tinguin pendent alguna o algunes matèries. Recordeu que aquestes feines s’han de lliurar el dia del control de setembre.

Al següent enllaç teniu el calendari de les proves que es duran a terme a l’inici del mes de setembre.

Proves Extraordinàries setembre

Ànims, amb esforç, voluntat i treball podreu aprovar sense problemes!!!

Resultats dels exàmens DELF Scolaire

image_pdfimage_print

Volem felicitar els alumnes de 4t ESO de llengua francesa que es van presentar a finals d’abril i principis de maig a l’examen oficial DELF SCOLAIRE. Tres alumnes es van presentar  al DELF B1 i un al DELF A2. Tots ells han aprovat amb bons resultats.

Els alumnes són:

Carla Bertran Gurri, Júlia Guri Rios, Belén Martín Sánchez i Joan Roca Humanes.

Félicitations pour votre belle réussite!

Projecte reacciona

image_pdfimage_print

A continuació us deixem el vídeo fet pels alumnes de 4t d’ESO de la matèria optativa de Visual i plàstica per al Projecte Reacciona, titulat Realitat Invisible:

Realitat Invisible from Taller de Cinema on Vimeo.

Preinscripció i matrícula de batxillerat curs 2017-2018

image_pdfimage_print

A la pàgina “Secretaria – Preinscripció i matrícula Batxillerat. Curs 2017-2018”  trobareu tota la informació i documents relatius a aquest tema.

Preinscripció ESO curs 2017-2018

image_pdfimage_print

Del 23 de març al 4 d’abril de 2017, ambdós inclosos, queda obert el període de presentació de les sol·licituds  de preinscripció per a cursar ESO. Ho podreu fer a la secretaria del centre, dilluns i dimecres de 8:15 h a 17:30 h, dimarts, dijous i divendres de 8:15 h a 14:00 h.

Als següents enllaços teniu disponible tant la informació del procés com el full de preinscripció, que podreu descarregar i omplir.

Informació Oferta educativa, Calendari, Documentació, Baremació.

Full de preinscripció. Aquest document el podeu descarregar i omplir en el vostre ordinador.

També podreu anar-hi directament des de “Secretaria->>Preinscripció 2017-18”

Contrasenyes Ieducació

image_pdfimage_print

Ja en podeu fer ús de l’aplicatiu Ieducació.

Les famílies d’alumnes de 1r d’ESO ja podeu passar a recollir el nom d’usuari i la contrasenya per utilitzar Ieducació, la plataforma de gestió i control de notes, faltes, etc dels vostres fills o filles.

Per obtenir l’usuari i la clau d’accés, heu de passar personalment per consergeria. Només es lliurarà al titular del nom d’usuari, per raons obvies de seguretat i confidencialitat.

La resta de famílies, en podeu fer ús amb els mateixos usuaris i contrasenyes que el curs passat.

Llistats de llibres curs 2017-18

image_pdfimage_print

Al següent enllaç disposeu dels llistats de llibres per el curs 2017-18.

LLISTAT-LLIBRES-TEXT-17-18