Calendari proves extraordinàries setembre

image_pdfimage_print

Al següent enllaç podreu trobar el calendari i horaris de les proves extraordinàries de setembre.

Ànims, que segur que us en sortireu !

Proves Extraordinaries setembre 2016

Envia un comentari

Graduacions 2n de Batxillerat, cloenda 50è aniversari del centre, graduació de 4t d’ESO i… resultats de la selectivitat.

image_pdfimage_print

El passat 17 de juny va tenir lloc la tradicional festa de graduació dels alumnes de 2n de Batxillerat, i el 22 de juny, es va realitzar l’acte de cloenda dels esdeveniments del 50è aniversari del centre, així com, per primer cop, la festa de graduació dels alumnes de 4t d’ESO.

A tots ells, moltes felicitats!!!

D’altra banda, ens honora poder dir-vos que el 100 % dels alumnes que es van presentar a les proves de selectivitat, les van aprovar!!! Enhorabona a tots!!!

Foto_174a

Llistats de llibres curs 2016-2017

Al següent enllaç disposeu dels llistats de llibres per el curs 2016-2017

LLISTAT-LLIBRES-TEXT-16-17

Calendaris proves de recuperació de juny ESO i Batxillerat

image_pdfimage_print

Clickeu al següent enllaç per veure  el calendari de proves de recuperació.

Proves Finals juny

Envia un comentari

Calendaris proves avaluació ESO i batxillerat. Dossier informatiu Treball de recerca BTX

image_pdfimage_print

A continuació teniu els enllaços per veure els calendaris d’exàmens d’ESO i Batxillerat. També teniu el dossier informatiu sobre el Treball de recerca de batxillerat.

Examens ESO 3r Trimestre

Examens 1r BAT 3r trimestre

TREBALL DE RECERCA

Com som 2016

image_pdfimage_print

En aquests enllaços trobareu els resultats del treball dels alumnes de Psicologia de 1r de batxillerat en relació a l’alumnat del cus 2015-2016:

• Fes clic per veure el dossier: Dossier
  • Vídeo resum:

Preinscripció i matrícula Batxillerat – curs 2016-2017

image_pdfimage_print

A la pàgina “Secretaria” trobareu tota la informació sobre la preinscripció i matrícula per a Batxillerat per al curs 2016-2017.

També podeu accedir-hi directament fent clic aquí.

Preisncripció curs 2016-2017

Preinscripció i matrícula per al curs 2016-2017 – ESO

A la pàgina “Secretaria” trobareu tota la informació sobre la preinscripció i matrícula per a Educació Secundària Obligatòria (ESO)  per al curs 2016-2017.

També podeu accedir-hi directament fent clic aquí.