Tramitació permisos sortida alumnes a l’estranger

Benvolgudes famílies,

La policia Municipal de St. Andreu de Llavaneres ofereix la possibilitat de fer la tramitació del permís de sortida de menors d’edat a l’estranger. Això permet estalviar la visita a la comissaria del Mossos d’Esquadra a Mataró, amb el conseqüent estalvi de temps.

Aquesta iniciativa beneficia, entre d’altres , tot l’alumnat del nostre centre de 4t d’ESO que farà properament la sortida del projecte de recerca a Oxford.

Per tal de facilitar la gestió, s’ha de  demanar hora als següents telèfons de la Policia Municipal:

La documentació necessària serà:

• Fotocòpia i original dels DNI’s del pare/mare/tutor legal i de l’alumne/a.
  • Fotocòpia i original de les pàgines del Llibre de Família on surtin els pares i l’alumne/a.