Lliurament de notes d’ESO

Benvolgudes famílies,

les notes corresponents a l’avaluació ordinària (antigues notes de juny) es lliuraran dijous 27 de juny a les 13:30.

Les notes corresponents a l’avaluació extraordinària (antic setembre) es lliuraran simultàniament, si el programa de gestió de notes (esfer@) ens permet fer la impressió dels butlletins.  Aquest butlletí només serà lliurat als alumnes que tinguin matèries pendents de l’avaluació ordinària.

En el cas que no sigui possible la impressió dels butlletins corresponents a l’avaluació extraordinària, sereu avisats del dia i hora en que podreu venir a recollir-los.

L’alumnat que tingui tot aprovat a l’avaluació ordinària, no tindrà el butlletí corresponent a l’avaluació extraordinària.

Aquesta entrada ha esta publicada en Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.