Convocatòria de vaga d’alumnat per al dia 6/03/2020

Benvolgudes famílies:

El Sindicat d’Estudiants ha convocat una vaga d’estudiants per al divendres 6 de març, amb el lema “Contra la violència masclista i l’educació franquista“, el seguiment de la qual els alumnes de l’Institut Llavaneres, en base a l’article 7.3 de la Normativa de Funcionament de Centre,  han votat per grups.

Segons la Normativa de Funcionament de Centre, els alumnes de 1r i de 2n d’ESO no tenen dret a fer vaga. Quant a la resta d’alumnes, cal que com a mínim 2/3 del cens es manifesti a favor de la convocatòria per tal que, si els pares també ho autoritzen, el Centre pugui considerar que la no assistència és motivada per la vaga. Així, els resultats de les votacions en actes lliurades a Direcció han estat:

Vots a favor: 330 Vots en contra: 5 Abstencions/ blanc:  36
Cens d’alumnes amb dret a fer vaga: 371 Mínim necessari d’alumnes a favor (2/3): 247

Com que s’ha superat el nombre mínim d’alumnes (2/3 complets del cens d’alumnat que pot fer vaga), sí que procedeix considerar les absències de l’alumnat el  divendres 6 com a vaga, en cas que els tutors legals permetin l’alumnat de no assistir a classe. El professorat passarà llista i s’anotaran les absències en l’aplicatiu ieducació.

Volem recordar-vos, també, que amb algunes excepcions, els alumnes de l’institut són menors d’edat, i per tant els pares i mares són responsables dels actes en què puguin incórrer els seus fills.

Pel que fa al professorat, aquest assistirà al centre amb normalitat i realitzarà les activitats programades, fent els seus horaris.

Això implica que l’alumnat assistent a l’institut serà atès amb normalitat.

Si, com a tutors legals, voleu autoritzar que el vostre fill/a no assisteixi a classe en el dia esmentat, si us plau ompliu el formulari que us portaràn els vostres fills/es. Cal que  aquest imprès el lliuri al tutor/a del seu grup com a molt tard el dijous 5 de març.

Sant Andreu de Llavaneres, 3 de març de 2020.

Enrique Chicote Blanco

Director de l’Institut Llavaneres.

Aquesta entrada ha esta publicada en Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.