Institut Llavaneres. Inici de curs 2020-21.

Benvolgudes famílies.

Estem a punt d’iniciar un nou curs escolar peculiar i ple de reptes però, com sempre, amb força i il·lusió. Us anunciem algunes dades importants i del vostre interès. La resta d’informació us anirà arribant convenientment.

Salutacions cordials,

Equip Directiu

Calendari de les proves d’avaluació extraordinària 1r Batxillerat. Setembre 2020.

Calendari de les reunions per a famílies per nivells.

Inici de les classes per nivells. Dia 14 de setembre de 2020.

Horaris d’entrada i sortida / Accessos.

Material adequat per accedir al recinte escolar.

Tria de matèries optatives per a 1r, 2n i 3r d’ESO. Els alumnes d’aquests nivells, juntament amb els vostres pares, heu d’omplir el full de tria que teniu a sota de la present informació i fer-lo arribar, convenientment omplert i signat, a un dels següents correus abans del dia 3 de setembre 2020, si encara no ho heu fet:

coordinacio.pedagogica@iesllavaneres.org / iesllavaneres@iesllavaneres.org

Recordeu que l’alumnat de 4t d’ESO i Batxillerat ja vau fer la tria al 3r trimestre del passat curs i les vostres sol·licituds per a cursar les matèries optatives el present curs 2020-21, han estat totes admeses.