Guia de quarentenes escolars. Tasques i classes telemàtiques

Benvolgudes famílies.

Us enllacem la guia de les quarentenes escolars, recentment publicada per Salut.

Informar-vos que el centre gestiona els casos covid positius durant tota la setmana. Però les decisions respecte a confinaments, calendari de les proves PCR, resultats PCR, retorn al centre escolar… ens vénen indicades per Epidemiologia, pel SUVEC o pel referent covid del CAP de Llavaneres. Les entitats sanitàries estan col·lapsades i, a voltes, els procediments s’enlenteixen.

La gestió de les tasques de l’alumnat i/o les classes telemàtiques venen donades per l’horari de procedència de cada cas positiu i el conseqüent confinament del grup-classe, si així ho indica Salut. Per la qual cosa, tant punt poden, els tutors es posen en contacte amb els alumnes i les seves famílies per a procedir a les indicacions que estan a les nostres mans. Hi ha casos gestionats a hores intempestives i el professorat ha d’esperar a tenir la disponibilitat i els recursos adients que, habitualment, gestionen amb molta celeritat. Pensem que si hi ha un grup confinat a casa, també hi ha molts grups que requereixen atenció presencial.

Així doncs, molta salut i paciència!

Equips docents / Equip directiu