Xerrades orientatives per a famílies de 3r i 4t d’ESO

Us convidem a unes xerrades orientatives sobre els itineraris i les matèries optatives que podran escollir els vostres fills, molt aviat, de cara al curs vinent; així com de les sortides després de l’ESO.
Perquè considerem que el vostre suport al nostre alumnat és molt important, creiem convenient la vostra assistència.
Les reunions seran telemàtiques el dia 13 d’abril de 2021 via MEET per part de l’Institut.
Hi haurà una reunió telemàtica el dia 15 d’abril de 2021 per part de l’Ajuntament.
– Xerrada per a famílies d’alumnat de 3r ESO, el 13 d’abril a les 18:00h:  meet.google.com/pfz-ouug-xxn  Institut Llavaneres
– Xerrada per a famílies d’alumnat de 4t ESO, el 13 d’abril a les 19:30h:  meet.google.com/wqr-avtz-msi  Institut Llavaneres
– Xerrada per a famílies d’alumnat de 3r i 4t ESO, el 15 d’abril a les 19:00h: Cal inscripció prèvia a través d’aquest formulari     Ajuntament
Us hi esperem!