Final de curs

Benvolguts alumnes i famílies.

Avui 17 de juny arribem al final d’un curs 2020-21 marcat per moltes incerteses i reptes els quals, gràcies a la col·laboració de tots plegats, hem pogut superar amb calma i amb èxit.

Us volem desitjar unes bones vacances d’estiu així com una òptima presa de força per a començar el nou curs.

En el cas que hagueu de presentar-vos a proves de recuperació, teniu els calendaris sota d’aquesta entrada.

En el web sortiran informacions valuoses a finals de juny-principis de juliol respecte a: material escolar, empresa Iddink-AMPA, matèries optatives de 1r, 2n i 3r d’ESO. Cal que estigueu atents per a procedir amb efectivitat.

A la revista escolar d’aquest web anireu trobant seqüències de les activitats dels nois/es durant el final de curs, tals com sortides, tallers, graduacions… Esperem que les gaudiu.

Rebeu el nostre suport i agraïment.

Equips docents – Equip directiu