Congratulacions

L’Institut Llavaneres, orgullós del seu alumnat, en aquesta ocasió vol felicitar les següents persones:

Júlia Higueras García de 2n de batxillerat C per haver obtingut la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat a causa d’haver assolit, en la fase general, una nota superior a 9 punts.

Júlia Higueras, Guillermo Medina, Daniel Torres i Domingo Villar de 2n de batxillerat C per haver obtingut Matrícula d’Honor en aquesta etapa.

Per haver obtingut la titulació DELF scolaire en llengua francesa, reconeixement de l’Alliance Française, Mireia Borrasa de 1r BAT i els alumnes de 4t ESO: Marina Borrasa, Clara Rabassa, Sandra Rodríguez, Marc Alsina, Rafael Bosch, Clara Graupera, Mar Barrionuevo i Amal Louahidi.

A tots ells i al professorat que ha fet possible aquests èxits, us donem les gràcies per fer del nostre centre un entorn d’excel.lència.