Premis per St. Jordi!

Benvolguts,

Com cada any, l’Ajuntament de Llavaneres convoca uns premis literaris, així com un reconeixement als estudiants, premiant els millors treballs de recerca de batxillerat.

És un orgull per a la nostra comunitat educativa felicitar els següents alumnes premiats per l’Ajuntament en les següents especialitats:

• 1r premi Treball de Recerca: David Solà Díez amb “Energia Solar fotovoltaica, estudi en una instal.lació”. Tutora: Laura Peña.
  • 2n premi Treball de Recerca: Maria Castillo Díaz amb “Hàbits alimentaris i esportius dels adolescents a Llavaneres”. Tutora: Mireia Mas.
  • 1r premi poesia Mostra literària: Josep Castellà Rodríguez amb “Sense sostre”.
  • 2n premi poesia Mostra literària: Raúl Olivares Gutiérrez amb “Descolorit”.

FELICITATS A TOTS!!!

Aquesta entrada ha esta publicada en Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.