Preinscripció ESO curs 2020-2021

Degut a la situació generada per la pandèmia, es prioritza minimitzar al màxim els tràmits presencials. Per això, hi han dos alternatives per fer la preinscripció: telemàtica i presencial. És molt recomanable i us demanem en general presentar la sol·licitud de forma telemàtica.
  • Presentació telemàtica: del 13 al 22 de maig de 2020.
    • Es pot fer tot el procediment amb aquesta opció. És la preferible.
    • Més informació al següent enllaç: Preinscripció telemàtica
  • Preinscripció presencial: del 19 al 22 de maig.
    • Per als casos extraordinaris en què la família no pugui dur a terme els tràmits de forma telemàtica o no presencial, cal demanar cita prèvia per la presentació física al centre de primera petició.
    • Si la primera petició és al nostre centre, cal trucar al telèfon 607 07 27 01 (de 9:30h a 13:00h) o bé mitjançant un aplicatiu (actiu a partir de les 00:01 del dia 16 de maig). Enllaç accés aplicatiu Cita prèvia
    • Més informació al següent enllaç: Preinscripció presencial
 Atenció: Nomès ha de fer la preinscripció el nou alumnat al centre. L’alumnat que ja cursa estudis al mateix i continua a l’ESO, té assegurada la continuitat i NO han de fer el tràmit de preinscripció. Nomès la matriculació quan pertoqui.

Podreu obtenir un resum d’informació al següent enllaç